Klacht: Misleidende informatie tijdens consult

op 27 april 2017 over Diana Gabriels Verweijen in de categorie Beauty & Wellness

Begin dit jaar ben ik op consult bij de Diana Gabriels kliniek geweest, om informatie in te winnen over een mogelijke neuscorrectie. Voor dit consult moest ik naar Uden toe. Het begon al dat de afspraak 45 minuten uitliep. Klanten, die ruim 20 minuten na mij arriveerden, werden eerder geholpen door Joanne. Toen ik aan de baliemedewerkster vroeg of ze mij niet vergeten waren, werd mij medegedeeld dat ik een consult zou hebben met Suzanne en niet met Joanne. Dit terwijl ik toch duidelijk had aangegeven een consult met Joanne te willen. Al met al heb ik ruim 45 minuten moeten wachten en uiteindelijk een consult met Suzanne gehad. Zij heeft mij uitgelegd wat voor mij een perfecte operatie zou zijn, wat de mogelijkheden waren en zij heeft mij een prijsindicatie gegeven. De prijs voor de neuscorrectie zou volgens haar tussen de € 2500,- en € 3000,- liggen. In mijn ogen geen vreemd laag bedrag, aangezien jullie adverteren met de laagste prijzen. Suzanne adviseerde mij een consult te plannen met dr. Wever, die gespecialiseerd is op het gebied van neuscorrecties. Voor dit consult moest ik alleen wel helemaal naar Barendrecht. Zelf woon ik in de regio Den Bosch, dus dat is een behoorlijk eindje rijden. Bij dit consult viel mijn droom binnen twee minuten in duigen. Dr. Wever begon namelijk direct over de kosten. Ik gaf hem aan een prijsindicatie van Suzanne te hebben gehad, maar blijkbaar hanteert dr. Wever één en dezelfde prijs, te weten € 5500,-, ongeacht wat voor soort neuscorrectie het is. Dit is een flink hoger bedrag, dan mij tijdens het consult door Suzanne is medegedeeld. Daarnaast had zij moeten weten dat dr. Wever een vaste prijs hanteert. Als ze mij dit had medegedeeld, had ik direct aangegeven dit te hoog te vinden en had ik geen consult bij dr. Wever gepland. Binnen vijf minuten stond ik dan ook weer bij hem buiten. Mijn hoop werd daar binnen één minuut van de tafel geveegd. Ik heb direct bij hem en tevens zijn assistente aangekaart dat ik niet goed ben geïnformeerd en daar behoorlijk van baalde. Daar heb ik alleen nooit meer iets van mogen vernemen. Al met al: de Diana Gabriels kliniek adverteert met de laagste prijzen, maar dat gaat in dit geval zeer zeker niet op. Andere bekende klinieken blijken goedkoper te zijn. Het bezoek aan deze kliniek was voor mij een regelrechte teleurstelling.

Ik ben tevreden als ik een duidelijk uitleg over deze gang van zaken krijg en er een oplossing gevonden kan worden. Dit is ontzettend slechte reclame voor deze kliniek. Inmiddels ben ik al meer van dit soort klachten over deze kliniek tegen gekomen. Zeer teleurstellend.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Diana Gabriels Verweijen over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Diana Gabriels Verweijen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Room85