Klacht: misleidende en oneerlijke behandeling wijziging ticket

op 26 juli 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

zojuist geprobeerd de vertrekdatum aan te passen van een heen en terugvlucht bij Tui. Geboekt na lezen op de website van Tui dat wijziging kan tegen boetebetaling van eur 1100 plus prijsverschil van de vlucht. Zojuist gebeld om te wijzigen blijkt dat ze een heel nieuwe boeking willen plaatsen, terwijl mijn terugvlucht onveranderd is. Uiteraard tegen voor TUI zeer gunstige extreme bijbetaling. Uiteraard was ik verrast aangezien uitgangspunt van verschil in ticketprijs heenvlucht + 100 boete niet in verhouding staat tot hetgeen Tui voorstelt en hetgeen zij melden op de website onder wijzigings ondities

kosteloos annuleren ticket of gewijzigde vertrekdatum met betaling eur 100 boete voor wijzigen vertrekdatum

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Reactie van de melder van de klacht bdeweers

2 maanden geleden - Komt bovenop dat mijn voorstel: los een extra heen ticket op de andere vertrekdatum -te betalen door mij!- ook niet geaccepteerd wordt aangezien de terugvlucht zou vervallen als ik een los heenticket erbij zou boeken/betalen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bdeweers