Klacht: misleidend, slechte kwaliteit en niet geinformeerd

op 22 juni 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

wij waren al een tijdje klant maar alleen voor bellen met een normaal toestel. wordt begin dit jaar opgebeld dat wij een nieuwe telefoon krijgen en ze willen een afspraak maken voor de installatie. zeg nog, kan ik zelf wel. maar nee dat wordt gedaan. nu snap ik waarom. het is voip. hier heb ik niet om gevraagd. moest tekenen nadat de telefoon was geinstalleerd en zou 3 weken duren voordat we het konden gebruiken. als ik niet zou tekenen zou alles weer meegenomen worden en kon ik binnenkort niet meer bellen omdat mijn oude telefoonlijn kwam te vervallen. sinds februari dit jaar voip en alleen maar slechte ervaringen. zeer slechte verbinding. dat was de schuld van kpn volgens de belcentrale. kon kiezen of terugdraaien ?? dat zou 4 weken duren of ze sturen een ander modem toe waarmee het wel zou werken maar dan moest ik wel internet van hun afnemen. heb een bedrijf en kan niet 4 weken onbereikbaar zijn. dus stuur dat modem maar. modem geinstalleerd. nog steeds niet goed. ligt aan de lijn van kpn volgens belcentrale. monteur geweest, kon niets doen. straat moet open. week later nieuwe kabels. en nog steeds ellende,. regelmatig geen verbinding, vertraging op de lijn, storing. mijn antwoordapparaat is weg. klanten horen af en toe een engels pratend persoon. en als ik mijn antwoordapparaat wil afluisteren moet ik bellen en nummers intoetsen maar dat werkt dus ook niet!! etc etc. heb al meerdere malen gevraagd om alles terug te draaien en stop te zetten daar ik terug wil naar KPN. spijt als haren op mijn hoofd dat ik hier ingetrapt ben. nu krijg ik zojuist antwoord dat ik wel kan opzeggen maar dan een afkoopsom moet betalen. dit ben ik uiteraard niet van plan. zij hebben mij dit door de strot geduwd, niet over geinformeerd en kunnen mij al meer dan 4 maanden geen goed werkende telefoon geven. Ik eis dat ze mijn contracten annuleren en zodat ik terug kan naar KPN een goed en betrouwbaar bedrijf die gelukkig wel weten hoe ze met klanten om moeten gaan. voel me flink belazerd door belcentrale.

Ik eis dat ze mijn contracten kosteloos annuleren

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door amanda dijkstra