Klacht: Misleidend, dwalend en dwingend

op 08 juni 2021 over Bouwenverbouw.nl in de categorie Internet Diensten

Bouwenverbouw benaderde mij dezelfde dag dat ik mij had ingeschreven bij de KvK.
Ik was op dat moment aan het werk en stemde blijkbaar toe aan achteraf een kat in een zak. Want de dag erna werd er direct een factuur gestuurd van 250 Euro. Mijn reactie per mail was dat ik er vanaf zag, dit kon volgens hen niet tenzij ik zou inloggen op mijn account en dat weiger ik tot op heden te doen.
Vandaag 07-06-2021 een aanmaning ontvangen met extra kosten en wederom gemaild dat ik niks betaal of activeer want ik wil niks met ze te maken hebben.
Iemand anders nog ervaringen met dit bedrijf en wellicht een tip voor me?

Als ze ophouden met mij lastig te vallen dat ik moet betalen voor iets waar ik vanaf zie. Het was misleidend en dwingend hoe ik mijn opzegging kon indienen via mijn account te activeren. Dit staat gelijk aan akkoord gaan met hun oplichting!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bouwenverbouw.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bouwenverbouw.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bouwenverbouw.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bouwenverbouw.nl

Heeft op 08 juni 2021 om 13:34 geantwoord

Heeft op 08 juni 2021 om 22:11 geantwoord

Nee, want u wilt mij laten betalen voor een dienst waar ik niet om hebt gevraagd.
Telkens bellen jullie op momenten dat ik aan het werk ben.

1. Per mail heb ik op 27 Mei een correspondentie ontvangen waarop uw collega aangeeft dat per 17 Mei 2022 mijn abonnement niet wordt gecontinueerd. En u belt om aan te geven dat ik moet inloggen om mijn abonnement stop te zetten, wat ik PERTINENT weiger te doen. Want ik heb hier gewoonweg niet om gevraagd.

2. U biedt vervolgens telefonisch het e.e.a. aan maar als uw bedoelingen oprecht zijn, dan mailt u mij. Of u belt op een vroeg tijdstip of aan het einde van de middag, dit is een verkooptechniek die u niet bij mij dient toe te passen meer. Want ik trap er niet in.

Dus NEE, ik ga niet akkoord met de door u geboden oplossing want ik ga pas akkoord als deze hele overeenkomst/abonnement PER DIRECT wordt ontboden.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris_84