Klacht: Misleidend aanbieding

op 31 augustus 2018 over LuxeBedden.nl in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Staat op internet datje 50% korting krijgt op tweede matras. Nu zag ik een matras die kost €449,25 . Ik wil er twee bestellen en zie in afrekenscherm dat twee matrassen €898,50 kost. Ik gebeld en toen gaf die heer aan de telefoon aan dat er per matras al 25% per matras Aaf gaat dus ook als je er een koopt en dat al in de prijs is verwerkt. Normaal kost dat matras €599,- en nu €449,25 maar daar onder staat 2e matras 50% korting dus dan zou ik uit moeten komen op €673,87 voor twee matrassen, ik heb dat merk gevonden via Consumentenbond en daar staat gewoon een prijs bij van €450,- dus die €449,25 is een normale prijs. Dus dit bedrijf gaat eerst de prijs verhogen met 25% en dan een korting geven….beetje raar allemaal

Gewenste Oplossing:

Dat ik gewoon twee matrassen kan kopen voor €673,87

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LuxeBedden.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LuxeBedden.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LuxeBedden.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LuxeBedden.nl

Heeft op 31 augustus 2018 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Lent,

Onze oprechte excuses voor de verwarrende communicatie met betrekking tot deze actie.

Het is zeker niet onze bedoeling u te misleiden. Wij zullen uw klacht gebruiken om onze service te verbeteren en willen u bedanken dat u dit bij ons heeft gemeld.

Wij willen u de gewenste matrassen graag aanbieden voor het door u genoemde bedrag van €673,87. Ik heb mijn collega's van onze Sales afdeling verzocht contact met u op te nemen om de gewenste matrassen voor u in bestelling te zetten.

Wij hopen hiermee uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van dit bericht dan wil ik u verzoeken contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Femke Hessels van Luxebedden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door arnoldvanlent