Klacht: Misleid

op 05 december 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Het bestelde pakket zou teruggezonden kunnen worden als het artikel niet beviel.
Nu blijkt dat het aangetekend en ongeopend teruggestuurd kan worden. Hoe kun je nu weten of het artikel niet bevalt zonder het te openen en te gebruiken. Daarna allemaal revieuws gelezen over dit artikel waar je niet vrolijk van wordt. Ik ben er dus gewoon ingestonken. Het is alleen jammer dat Het magazine Plus zich leent voor zulke oplichters want wij kregen een artikel over Detox en het was voor ons niet duidelijk dat het een advertentie was.

Als ik de detox terug kan sturen en ik geen 60 euro hoef over te maken naar Billink.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 14 december 2017 om 15:03 geantwoord

Beste mevrouw Loos,

Excuus voor de late reactie. Billink is enkel de betaalmethode van de bestelling en wij zien dat de order inmiddels volledig is betaald. Mochten er naar aanleiding van dit bericht nog vragen zijn, is onze klantenservice bereikbaar via info@billink.nl of 0900 - 04 000 31.

Team Billink

Heeft op 14 december 2017 om 17:42 geantwoord

Ik heb betaald omdat ik niet wil opdraaien voor hogere kosten zoals incassokosten
Maar de manier zoals het is gegaans voor mij pure oplichterij waar u als bedrijf An meewerkt !!

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. Loos