Klacht: Misleid

op 16 juni 2017 over MKB Clickservice in de categorie Marketingbedrijven

Net als vele anderen helaas in zee gegaan met deze mensen, doordat er zo druk achterzat niet goed de voorwaarden kunnen lezen. Na enkele dagen brief heen gestuurd. Wordt ik vandaag gebeld door de acountend van mkb. Met als melding niks gehad te hebben.

Naar meerdere malen met haar gesproken te hebben netjes proberen aan te geven te willen beindïgen omdat voor mij niks opleverde. Komt ze met 3 stomme dingen wat mogelijk is:
1. Contract opzeggen en 3000 euro betalen( nog geen 1 maand vast aan hun)
2. Andere pakket erbij nemen
3. Dit abbonoment aan iemand anders overhandigen. ( ik wil niemand dit aandoen waarom zou ik dan opzoek moeten voor hun?

Kosteloos per direct van dit bedrijf af ben.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB Clickservice over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKB Clickservice in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKB Clickservice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKB Clickservice

Heeft op 04 oktober 2017 om 14:36 geantwoord

Beste heer Post,

We zijn blij dat u op gesprek bent geweest en dat we samen een oplossing zijn overeengekomen. We gaan nu graag voor u aan de slag en mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice, zij staan voor u klaar.

MKB ClickService

Alle klachten die gemeld zijn door lucpost