Klacht: MISHANDELING DOOR AEG MONTEUR!!

op 05 september 2018 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Geachte medewerker van KLACHT.NL

Gaarne uw aandacht voor het volgende:

Zo zeg wat ik op 4 sep 2019 heb meegemaakt! Te gek voor woorden. Komt er een AEG monteur om de deur van de vaatwasser voor je te vervangen omdat in de oude heel veel deuken zaten. ( dit al bij aflevering ). Vraag je de man dat de deur niet goed zit en heel onfatsoenlijk antwoord geeft ‘ ik kan er niks mee maak hem maar zelf goed of maak maar opnieuw een afspraak om de deur er wel goed in te zetten’. Staat mijn dochter tussen de koelkast en eettafel wordt zij door de AEG. omver geduwd en op de tenen gestaan om dan door te lopen en te vertrekken. ( dochter heeft een spierziekte en is zwanger ). Bel je de AEG doen ze moeilijk dat het verhaal 2 kanten heeft en dat ze er niks mee kunnen. Thats it. Ongelofelijk. Dit is geen mensheid. Toon wat respect en medeleven met een zwangere vrouw met een spierziekte. Die duw je niet zomaar opver. Sowieso zit je aan niemand zonder dat hijzij dat wilt.

Vandaag gesprek met meneer gehad. Ja een excuses komt er niet in dat zit er niet in want ik bescherm mijn medewerker. En wie beschermt mij dan? Een jong gehandicapte zwangere vrouw? Mevrouw als u aangifte doet van mishandeling doen wij aangifte van gijzeling. Echt dat jullie zo onbeschoft kunnen doen en niet eens even excuses kunnen aanbieden.Dit is wat ik heb meegemaakt!!!.

Hierbij verzoek ik u vriendelijk, doch dringend dit probleem in beweging te willen brengen en het liefst met een positieve oplossing!

Service is ook ver te zoeken bij AEG!!!

Ten eerste: er moet excuses komen van de AEG monteur zelf.
Ten tweede: Ik ben tevreden bij een positieve en acceptabele oplossing.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Bericht van AEG

3 maanden geleden - Goedemiddag, We hebben u vandaag geprobeerd te bellen om de situatie te bespreken, maar we konden u niet bereiken. Ik hoor graag wanneer u telefonisch bereikbaar bent zodat mijn collega contact op kan nemen. U kunt ook zelf bellen naar 0172-468172. Met vriendelijke groet, Marjolein AEG Webcare

Reactie van de melder van de klacht Tamara Tam

3 maanden geleden - Beste Marjolein, Kunt u aub mij morgen opnieuw rond 12:00 uur terug bellen?

Bericht van AEG

3 maanden geleden - Goedemiddag, We hebben contact met u gehad op Facebook. Hierin hebben we afgesproken dat u maandag contact met ons opneemt. Als u alsnog wil dat wij contact met u opnemen dan hoor ik graag hoelaat u dat zou uitkomen. Met vriendelijke groet, Marjolein AEG Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Tamara Tam