Klacht: mishandeling, discriminatie en gewoon diefstal door politie

op 23 augustus 2017 over Politie in de categorie

Niets is wettig maar politie scherpt e.e.a. maar is niet transparant en duidelijk, politie liegt er op los.
Totaal uitgeput ben ik nu en dat net na 6 weken rust gehad te hebben.

Ik ben volledig onschuldig maar nu door een verkeerde werkwijze advocaat B. Wernik zou ik mijn rijbewijs en auto moeten gaan missen. Dat nooit. Ik ben voor 80 tot 100 % invalide en de ene leugen wordt nu over de andere gerold. Tegen B. Wernik heb ik de deken der advocaten in Haarlem al in de arm genomen, maar verder moeten we wel voorkomen dat ik morgen echt mijn auto moet leeghalen, dit is geen optie. Immers heb ik geen schuld en geen recidive, beslist niet zoals in bijlage 3 staat. Dit is één grote leugen.

Ik kan niets beginnen zonder auto en wil morgen echt mijn vervoermiddel = invalide auto terug. Kunnen jullie mij bijstaan. Dringend nodig, spoed. Nu ook ik kan weer niet naar bed gaan en mijn huisarts heb ik al weer 2 dagen aan de telefoon gehad en vanmiddag was hij hier. HELP MIJ NU!

Ik ben geen recidive, beslist niet, nog nooit in mijn leven zoiets gehad, daarom is bijlage 3 een grote en hele grote leugen. Het is ook geen strafzaak zoals de politie denkt en zegt. Het geheel rammelt aan elkaar.

Ik had vandaag contact met het gewone slachtofferhulp maar dat is voor mij als christen geen optie. De dame die belde wilde niet mijn verhaal horen en was luister gezind. Ik ben daar dan klaar mee.

Vanuit mijn kerkgemeente GKv in Broek op Langedijk heb ik niets te verwachten, ben nu 1 week thuis maar nog geen kaartje of bloemetje of telefoontje nog geen mailtje. De kerk ligt nagenoeg op zijn gat. Echt de GKv is helemaal uit elkaar gescheurd niemand heeft meer pastorale of geestelijke steun.

De onderwerp regel is: mijn auto terug…SPOED zeer grote spoed om veroordeling en inbeslagname invalide auto te voorkomen en rijbewijs terug hebben is om niets ingevorderd… wat zeg ik mijn tas is uit mijn handen getrokken en ook stuk gemaakt, mijn sleutels werden er uit gehaald en mijn auto sleutel er af gehaald, maar mijn auto die door fondsen betaald is staat wel op mijn naam.

Gelukkig heb ik nu een advocaat dhr. mr. A.J.J. van der Heiden http://www.advocatenkantoorvanderheiden.nl/ gevonden en gaat morgen aan de slag maar ik moet naar de politie toe maar niet alleen, graag jullie hulp en steun er bij.

Kunnen we dat morgen z.s.m. doen want die politie zit fout en met hun grote leugens mij in mijn ellende te storten, zie in bijlage 3. Graag de gemeente Schagen steun met burgemeester Van Kampen en De Schuilplaats naar politie Schagen, echt dit is een spoedzaak, help mij. Dus mijn auto die ook door fondsen is betaald en op mijn naam staat is van mij en blijft van mij, ik moet hem terug… ik kan nooit meer een andere kopen en via fondsen is nog geen optie nu. Mijn auto is perfect in orde, volledig APK etc.. Ik moet naar Hilversum donderdag a.s. voor mijn wekelijkse broodnodige CST http://www.upledger.nl/wat-craniosacraal-therapie de enige en echte…

En mijn werk als ZZP…

De onderwerp regel is: mijn auto terug...SPOED zeer grote spoed om veroordeling en inbeslagname invalide auto te voorkomen en rijbewijs terug hebben is om niets ingevorderd... wat zeg ik mijn tas is uit mijn handen getrokken en ook stuk gemaakt, mijn sleutels werden er uit gehaald en mijn auto sleutel er af gehaald, maar mijn auto die door fondsen betaald is staat wel op mijn naam.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AH uitjes