Klacht: en Rechtsbescherming

anton johannes groeneveld op 23 oktober 2021 over Ministerie van Justitie en Veiligheid in de categorie Overheid

inzake niet alleen inleidend inzake niet alleen ministers en ministeries zonder portefeuilles inzake niet alleen navolgend https://www.koninklijkhuis.nl/ en https://nl.wikipedia.org/wiki/Ku_Klux_Klan inzake niet alleen demissionair inzake niet alleen corruptie corrumptie abortus doodstraf euthanasie fascisme genocide narcisme pascifisme rascisme sexcisme zelfdoding eis en weder dienend door tenminste niet alleen dwi uwv ggd ggz hvo advocatuur belastingdienst geschillen commissie medisch tucht college nationaal ombudswerk sociale dienst sociale zaken en reintegratie en werkgelegenheid inzake niet alleen legio goede slechte voorbeelden inzake niet alleen de toeslagen affaire ..

niet alleen inzake inhoudelijk is geen doxing en kan er inzake inhoudelijk inzake tenminste inzake niet alleen corruptie en corrumptie niet uigebreid beschreven worden met welke oplossing niet alleen legio goede slechte voorbeelden inzake niet alleen de toeslagenaffaire en hoge onkosten en zware verliezen tenminste niet tevreden zijn ..

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ministerie van Justitie en Veiligheid

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ministerie van Justitie en Veiligheid nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anton johannes groeneveld