Klacht: Minimaal zes jaar na dato onbekende rekening

op 05 november 2015 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Enkele weken geleden ontving ik een rekening van Vesting Finance. Het betreft een rekening van zes jaar geleden uit hoofde van een openstaand bedrag bij Telecomprovider Telfort. Ik ben deze openstaande rekening in zes jaar nooit onder ogen gekomen. Ik ben inmiddels twee keer verhuisd en geregeld terug gekomen op oude adressen, nooit een Telfort rekening gezien, of van Vesting Finance vernomen. Ik heb contact opgenomen met Telfort en zij geven aan dat zij, aan de hand van mijn gegevens, geen openstaande bedragen aan treffen. Alles is netjes afgerond bij de overstap naar een aandere provider. Telfort geeft wel aan sinds geruime tijd geen zaken meer te doen met Vesting Finance en zich bewust te zijn van de vele soortgelijke klachten aan het adres van (en ik citeer) \\\’dit schimmige bedrijf\\\’. Telfort adviseert mij dan ook terdege dit bedrag niet te betalen en een klacht te plaatsen op klacht.nl. Zo doende.

Ik ben tevreden wanneer ik dit bedrag niet hoef te betalen en nooit meer in aanraking kom met deze malafide partij.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 17 mei 2016 om 11:04 geantwoord