Klacht: Led lampen besteld en betaald echter status blijf tstaan op onbetaald

op 19 februari 2019 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Heb bij miniinthebox 8 Led lampen voor 17,08 eurobesteld en betaald. Echter hun bestelstatus blijft aangeven dat ik alsnog betalen moet!
Ook de links die je moet volgen om hun helpdesk te bereiken werkt niet.
Geen telefoon, emai mogelijk dus helpdesk volledig onbereikbaar!

Wanneer de bestelling correct uitgevoerd gaat worden (wat denk ik niet gaat gebeuren zolang hun ontvangst van betaling nog niet bevestigen.

Dus zie graag mijn geld teruggestort wegens niet nakomen van leveringsverplichting.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 19 februari 2019 om 12:47 geantwoord

Beste klant,

Bedankt voor het winkelen bij ons! Wij hebben de betaling van u ontvangen. Omdat dit een internationale transactie betreft, kan het soms een paar dagen duren voordat een betaling bij ons binnen is.

Uw bestelling bevindt zich op dit moment in de verwerkingsfase en zal uiterlijk 2019-02-25 worden verzonden via Airmail_track. Het duurt normaal gesproken 10-20 werkdagen voordat de zending aankomt.

De totale levertijd bestaat uit zowel de verwerkingstijd als de verzendtijd. Op onze website verschijnt de verwerkingstijd op de productpagina, direct boven de knop 'In Winkelwagentje'. Zie voor meer informatie de volgende link.
http:www.lightinthebox.comknowledge-basec1229a3017.html

Zodra we uw bestelling verzenden, sturen we u een e-mail met daarin de naam van de koerier en een trackingnummer voor de zending ter referentie.

We stellen uw begrip en steun op prijs.

Carla
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door WimSt