Klacht: MIND

op 12 oktober 2011 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb/had een abonnement op Mind-magazine. Ze hebben FLOW voor de RESTERENDE abonnementsperiode als alternatief gestuurd. Ik heb hier nooit een brief over ontvangen. Het tijdschrift FLOW is bij lange na niet gelijkwaardig aan MIND!
Blijkbaar is het abonnement op MIND nu een doorlopend abonnement op FLOW geworden zonder dat ik daarmee akkoord ben gegaan. Ik heb daar diverse telefonische contacten over gehad met de “klantenservice”. Het inmiddels ingehouden abonnementsgeld van FLOW heb ik zelf laten storneren. Nu wordt ik overstelpt met herinneringen en aanmaningen. Telefonisch werd mij meegedeeld dat men mij via e-mail had geïnformeerd over de wijziging. Ik heb echter nooit een e-mail ontvangen. Het door hen opgegeven e-mail adres was niet dat van mij!
Nu wordt beweerd dat ik het abonnement op FLOW zes weken voor begin nieuwe periode had moeten opzeggen. Hoe kan ik nu iets opzeggen als ik nooit enig schriftelijk bericht heb ontvangen over de abonnementsperiode van FLOW. In het laatste telefoongesprek 12 oktober 2011 ben ik op allerlei manieren tegengewerkt. Ik had moeten reageren op de brief, welke dan, nooit ontvangen. Na deze mededeling was het opeens een e-mail waarop ik had moeten reageren. Welke e-mail, ze hadden niet eens mijn e-mailadres. Ik vind deze behandeling a. schandalig en b. frauduleus. Men deed opeens allerlei aanbiedingen cq alternatieven waarop ik niet heb gereageerd omdat deze aanbiedingen zeer verwarrend waren.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat mijn abonnement wordt stopgezet en geen rekeningen of aanmaningen meer worden gestuurd.
Ik wil ook geen gebruik maken van de "aanbiedingen" die telefonisch zijn gedaan. Er zat niets van mijn gading bij.

Bericht van Sanoma

6 jaren geleden - Het spijt mij te lezen dat u een klacht heeft over uw abonnement Mind/Flow. Uw klacht wordt door onze Klantenservice in behandeling genomen. Zij zullen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Sanna Sanoma Media Netherlands B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 12 december 2011 om 15:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klacht is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemieke19