Klacht: Milano bank

op 26 mei 2020 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Op 30 januari heb ik in de winkel in Amsterdam een milano bank gekocht de vriendelijke verkoper hij vertelde ons dat dit binnen 6weken de bank binnen zou zijn
Tijdens het tekening van de koopovereenkomst stond er dat het 6-10 weken zou duren

Begin april belde ik op te vragen hoe lang het nog zou duren aangezien er werd verteld dat het 6-10 weken zou duren dat bleek echter niet zou te zijn vertelde de vrouw van de klantenservice maar de meubels waren onderweg en zouden in week 17 komen
Op 23 april had ik weer gebeld hoever het was en werd er verteld dat de bank er niet is en dat ze geen tijds indicatie konden geven en dat ik volgende week vrijdag moest bellen week18 2 mei gebeld hoe het ervoor stond
De meubels stonden vast in de haven van Rotterdam vanwege Corona vandaag 12 mei weer terug gebeld voor meer info over de levering, vanochtend contact gehad met een dame die mij vertelde dat ik gewoon rustig moet wachten en telkens door mij heen sprak en mij vervolgens heeft uitgescholden en de verbinding verbrak
Ik ben het zat om Elke week te bellen en op mijn bank te moeten wachten zonder dat er een gepaste oplossing komt

Ik zou blij zijn als ik mijn aanbetaling terug kon krijgt of daar de bank binnen 2 weken geleverd zou kunnen worden

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decor wonen & slapen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decor wonen & slapen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decor wonen & slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decor wonen & slapen

Heeft op 13 mei 2020 om 14:50 geantwoord

Heeft op 13 mei 2020 om 17:10 geantwoord

50 euro is verlate weinig voor de tijd dat ik heb moeten wachten 1,5 maand en dan met een zielig bedrag van 50 euro aankomen

Alle klachten die gemeld zijn door R.n graven