Klacht: Mijn zoon is verweten dat hun na 16 lessen nog niet in zijn spiegels kon kijken, en moest de auto aan de kant zetten

op 05 augustus 2016 over NXXT rijschool in de categorie Rijscholen

Mijn zoon. Moest eerst inpakeren in de held (groningen) daar vergat hij zijn knippericht. De instucteur zei dat hij nog nog ietsje beter in z’n spiegels moest kijken. De volgorde was voorspiegel, linkerzijspiegel en rechterzijspiegel. Vervolgens rijd hij in vinkhuizen (Groningen) moet hij nogmaals inparkeren ditmaal was het weer niet goed. Mijn zoon was veronderstelling dat die het dit keer wel goed deed, en zei dat tegen de instructeur. Waarop hij antwoorden zet de auto maar aan de kant als jij het allemaal beter weet. En ging de terugweg hierover met mijn zoon in discussie. Mijn zoon had hier geen zin in, en wou graag naar huis. Hij verwijte mijn zoon dat mijn zoon al 14 lessen bezig is met zijn spiegels en knipperlicht. Waarop mijn zoon zei dat het dan misschien wel niet aan hem lag, en vroeg of de instucteur misschien een andere methode kan gebruiken. Daar was hij niet van gediend en verwijten mijn zoon dat het allemaal aan hem lag. Ik vind nexxt een slechte rijschool. Heb veel geld daarheen gebracht en krijg dit ervoor terug. Mijn zoon wilt liever een andere instucteur omdat die bang is dat de instucteur hem extra lessen laat betalen na deze aanvaarding. Ik bel nexxt hierover maar die kunnen mij niet helpen zeggen ze heel simpel. Ik vind dit zonde van mijn geld, en raad jullie aan niet naar nexxt te gaan

Ik heb 10 lessen betaald. van de officieel 13 lessen betaald. Nexxt zei mij net dat ik de andere 3 moet betalen en dat ze het anders via een andere weg gaan oplossen. Ik wil dit graag gewoon afsluiten voor mijn zoon. En hem van z'n laatste geld gewoon lekker 20 lessen bij een andere rijschool laten volgen. En dat nexxt de 3 lessen (waar hij volgens de instucteur niks in geleerd had ) op eigen kosten neemt. Raad jullie aan niet naar nexxt te gaan

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NXXT rijschool over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Bulletje69