Klacht: Mijn retour niet verwerkt

op 02 oktober 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn hele bestelling in 2 delen geretourneerd.
De laatste deel via DHL 20 SEPTEMBER.
Ik krijg 10 dagen later betalingsherinnering, dit betekent dat mijn retour niet verwerkt is. Waarom duurt het zo lang?
Wehkamp reageert niet op mijn e-mails.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn retour zsm verwerkt wordt en dat ik hoef geen betalingsherinneringen te ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 02 oktober 2017 om 22:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Zhurchik,

De retoursverwerking duurt bij wehkamp vijf tot tien werkdagen, u geeft aan de artikelen terug te hebben verstuurd op 20 september. Dit valt nog binnen het retourstermijn. Betreft de betalingsherinneringen zou ik graag met u mee willen kijken. Ik wil u daarom vragen om uw gegevens te verzenden waaronder uw postcode+huisnummer naar webcareteam@wehkamp.nl.

Wij hechten veel waarde aan een relatie met onze klanten en willen uw vraag graag met u behandelen. Wij wachten uw e-mail af om verdere stappen te ondernemen

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp.

Alle klachten die gemeld zijn door zhurchik