Klacht: Mijn prof uit niet compleet wil het retourneren, maar krijg geen contact

op 25 mei 2020 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

26 april bij vida xl een lounchset gekocht dit alles was binnen 5 minuten geregeld, ik kon kiezen wie het zou bezorgen en dit werd flipcart.

Zonder dat ik het wist werd donderdag daarop geleverd, zonder papieren en uitleg, want bleek dat het niet compleet was….toen steeds gebeld en e-mails gestuurd naar vida en flipcart maar niemand reageerde…vrijdag kreeg ik nog een doos en een email dat mijn bestelling was afgerond…..zondags heb ik het inelkaar gezet, maar niet compleet. Totaal er geen vertrouwen meer in…ben een alleen staande vrouw en 500 euro is voor mij heel geld…..ik wil het retourneren. Maar ze reageren niet…..heb een reactie terug gehad, dat ik kan doorgeven wanneer ze het konden ophalen, datum doorgegeven, maar staat er nog steeds….als ik ook bij de recensie kijk bij vida…ben ik niet de enige.
Dit kost mijn slapeloze nachten en weet niet meer wat ik moet doen

Ik hoor van u.

Met vriendelijk Groet,
Zwany Haan

Gewenste Oplossing:

Als ze mijn lounche set ophalen en mijn 506.00 weer terug krijg.....Heb hier zo hard voor gespaard....en nu heb ik niks.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht ZWANY

4 maanden geleden - De aanhef klopt niet......prof uit...moet zijn mijn lounchset is niet compleet

Alle klachten die gemeld zijn door ZWANY