Klacht: mijn post wordt regelmatig NIET of bij de buren bezorgt.

op 08 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister 5-8-2017 zijn weer drie poststukken bij mijn buren op nimmer
14 in de brievenbus gedaan !! Zeer regelmatig ontvang ik de post van mijn buren. Dit is echt heel vervelend daar ik soms weken ivm afwezigheid van heb op mijn stukken moet wachten. Wij hebben een hond en ik denk dat de dame er bang voor is. De hond doet niets en de brievenbus is buiten het hek bereikbaar echt heel vervelend dit .

Gewenste Oplossing:

als ik gewoon mijn eigen stukken krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw van Ojen, Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te moeten horen dat uw post bij de buren wordt bezorgd. Dit is uiteraard niet de bedoeling, en ik snap dat u hier niet tevreden over bent. Ik wil hier graag een melding van maken, zodat we dit met de bezorger kunnen bespreken. Kunt u daarvoor aangeven op welke datum uw post voor het laatst bij de buren is bezorgd, en op welk adres dat is? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw van Ojen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Kunt u ook aangeven of de post is voorzien van een oranje printregel of PostNL Port betaald melding. Wij zijn namelijk niet meer de enige postbezorger in Nederland. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 augustus 2017 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw van Ojen,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 10 augustus 2017 om 11:51 geantwoord

Ik heb 2 x geantwoord dmv op de replybutton te klikken maar krijg dan telkens mail dat m'n bericht niet bezorg kan worden bij jullie !!!
Afgelopen zaterdag is wederom m'n post bij de buren op nr 14 bezorgd :(

Alle klachten die gemeld zijn door louise v Ojen