Klacht: mijn post word verkeerd bezorgd

op 07 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn post word verkeerd bezorgd. deze word met regelmaat bij mijn boven buurman in de brievenbus gestopt. nu snap ik wel dat een vergissing 655 of 665 snel gemaakt is, maar ik zou toch graag zien dat daar goed op gelet word. aangezien mijn buurman mijn post gewoon weg gooit. daar zitten rekeningen bij. waardoor ik laten (als ik geluk heb) een betalings herinnering van krijg. de buurman aanspreken op deze heeft geen zin, want meneer ontkent meteen.
ik krijg soms ook post van hem, maar ik heb altijd deze netjes is zijn brievenbus gedaan, en zal dat ook blijven doen.

p.s. is het niet strafbaar om post van een ander persoon weg te gooien?

Dat er extra goed word opgelet waar ze de post in de brievenbus doen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Buitenhuis, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de bezorging niet correct verloopt en dat uw post op een ander huisnummer terecht komt en dat dit andersom ook het geval is. Mijn excuses hiervoor. Hier wil ik uiteraard graag een klacht over opmaken. Hiervoor heb ik echter nog wel wat aanvullende informatie nodig. Kunt u aangeven op welke datum u voor het laatst post van uw buurman heeft ontvangen en of deze was voorzien van een oranje streepjescode of de melding PostNL Port betaald? PostNL is namelijk niet meer de enige postbezorger in Nederland. Kunt u aangeven hoeveel poststukken u niet heeft ontvangen die vermoedelijk bij uw buurman terecht zijn gekomen en wanneer deze zijn verzonden en om welke afzenders dit gaat. U kunt bij de afzender navragen of deze rekeningen via ons zijn verzonden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Buitenhuis, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 11 mei 2017 om 14:16 geantwoord

Geachte heer Buitenhuis,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door RichardBxxx