Klacht: Mijn post word niet verzorgd naar de jarige

op 21 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht anjamelkert@ hotmail.com

4 maanden geleden - Mijn vraag is ,,,,,,,,, waar blijft de post , die we nooit meer zien ?????????????.......... Ik vind dit nl heel erg .m

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Melkert, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk om te vernemen dat deze vier kaarten niet zijn aangekomen. Mijn excuses hiervoor. Briefpost kan ik niet traceren, maar ik wil hier graag een melding van maken. Graag verneem ik van u op welke data u deze kaarten heeft gepost en op welke locatie. Dit kunt u eventueel hier opzoeken; https://www.postnl.nl/locatiewijzer Ook ontvang ik graag de adressen waar u deze post naar heeft verzonden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht anjamelkert@ hotmail.com

4 maanden geleden - Ik heb mijn bericht verstuurd , en hoop dat het is aangekomen ,, op POST.NL. Graag hoor ik van u .... Ik heb daar de gegevens doorgegeven

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Melkert, Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb mijn klachtensysteem geraadpleegd, maar heb daarin de melding niet terug kunnen vinden. Op welke wijze had u de gegevens doorgestuurd? Via chat, telefoon, Twitter/Facebook of per brief? U mag de gevraagde gegevens ook altijd via deze weg doorgeven zodat wij er alsnog een melding voor aan kunnen maken. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht anjamelkert@ hotmail.com

4 maanden geleden - Nieuwe reactie :::: totaal 4 kaarten met envelop kwijt , niet aangekomen ...... 2 zijn er verstuurd 1 week v de kerst ,,,,, brievenpostbus SYERRENLAAN . Aan M kortlever ,,,leerambachtstr 4 S' gravendeel 3295xr en 1 naar duitsland fam v ginneken. AM. Uhlenmeer19 26689Apen Ot Bokelermoor duitsland ........ En 2 kaarten. Met envelop zijn verstuuurd 8-2-2018 jl v.a Postbus aan de limaweg . Ook in waddinxveen ,,, er is er 1 naar M kortlever zie adres boven ,,, en 1 kaart naar. Ellen Verkerk - de Jong Jan v Bijnenpad 383 2742vh Waddinxveen . En alle 4 niet aangekomen ........... Ik hoop dat deze email wel aankomt ,,,, ik hoor graag ...... Bvd A melkert

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Melkert, Hartelijk dank voor uw reactie. Naar aanleiding van de aanvullende informatie heb ik voor de twee poststukken die u op 8 februari heeft verstuurd een klacht ingediend. Omdat het ongeregistreerde post betreft kan ik niet precies controleren waarom de betreffende poststukken niet bezorgd zijn en waar deze zich nu bevinden. De verantwoordelijke afdeling zal dit naar aanleiding van de klacht uit gaan zoeken. Zodra hier meer over bekend is zal er contact met u opgenomen worden. Weet u van de eerste twee niet aangekomen kaarten de datum nog wanneer u deze op de post heeft gedaan? En betreft dit de brievenbus aan de Sterrenlaan 1 of aan de Sterrenlaan 146 waar u de kaarten op de bus heeft gedaan? U kunt de exacte locatie eventueel ook vinden via de locatiewijzer op www.postnl.nl/locatiewijzer. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht anjamelkert@ hotmail.com

4 maanden geleden - De 2 kaarten van dec zijn verstuurd op 5 dec verstuurd ,,, via de postbrievenbus STERRENLAAN 1. Te waddinxveen . Bvd A melkert.

Heeft op 21 februari 2018 om 11:48 geantwoord

Geachte mevrouw Melkert,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Ik heb uw klacht geregistreerd en doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Uiterlijk 6 maart zal over de verdere afhandeling contact met u worden opgenomen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Heeft op 21 februari 2018 om 15:18 geantwoord

????????? Ik weet niet ,,,,, wat gaat er 6 maart gebeuren ......... En kan ik evt weer kaarten versturen ????? Die evt mischien ook niet aankomen ,,,,,,, of moet ik naar een andere postbrievenbus ???

Alle klachten die gemeld zijn door anjamelkert@ hotmail.com