Klacht: mijn pas opeens geblokkeerd.

op 05 augustus 2017 over skrill in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

toen ik op vakantie naar canada ging, wilde ik een boek bij het winkel kopen, maar ik ontdekte dat mijn pas opeens geblokkeerd was zonder dat ze mij op de hoogde hielden via email. ik heb een paar keer per email naar Skrill gestuurd, maar ik krijg bijna nooit antwoorden van Skrill. ik kan niet telefoneren omdat ik doof ben. ze laten mijn pas blijven blokkeren terwijl ik binnenkort op vakantie ga. ik heb een pas echt nodig. ik heb pas een andere prepaid pas bij andere bedrijf besteld. Skrill is echt erg waardeloos!

Gewenste Oplossing:

ik zou tevreden zijn als Skrill een chat live moet hebben. Ook zouden ze snel antwoorden en mijn pas deblokkeren.
mijn id van Skrill is 44530442.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over skrill

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over skrill nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Deafartist