Klacht: mijn parcel kwijt

Triva op 25 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo ik ben Triva Rashid, mijn adres is: Ferrandweg 4, 2523 XT Den Haag, ik heb een e-mail van DHL dat mijn (2) bestellingen van ZARAHOME gisteravond om 19:37 bij mij zijn afgeleverd, terwijl ik niets heb ontvangen , vandaag bleef ik bellen en contact opnemen met de klantenservice, maar geen antwoord
Ik wil weten wie gisteren om 19.30 uur de bezorger was op dat adres om hem te vragen op welk nummer hij mijn pakket heeft afgeleverd?
mijn zending nummer is : 3SZH0000085762 en 3SZH0000115007

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemorgen. Wat vervelend dat uw zendingen niet ontvangen zijn zeg. Volgens onze gegevens zijn de zendingen inderdaad gewoon op uw adres geleverd. Mochten ze daar, of bij een van uw buren niet ontvangen zijn, ontvang ik graag uw telefoonnummer. Dan kan ik even een onderzoek opstarten voor de zendingen. Alvast bedankt, Emiel Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Triva

1 jaar geleden - My house number is 4 May i know to which number they deliver my order ?

DHL

Heeft op 25 februari 2021 om 12:11 geantwoord

Good afternoon,

Both parcels would indeed be delivered to your address. I need to start an investigation to this delivery. With that investigation we will also contact the courier which was responsible for making the delivery. If you still have not received the parcels we can start an investigation for you. Please contact us at https://dhlparcel.nl/en/consumer/support

You can also inform the webshop you have not received the parcels, then they will contact us for further investigation to this delivery. My apologies for any inconvenience.

Kind regards,

Wendy
Webcare DHL Parcel

Triva

Heeft op 25 februari 2021 om 12:49 geantwoord

your answer is NOT true
we asked all the apartments in our Building, we found it in number: 4F
so you delivered to another address without you put a card to inform us

Alle klachten die gemeld zijn door Triva