Klacht: Mijn pakket zomaar bij de buren bezorgd!!

op 12 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou op 11-08-2016 bezorgd worden. Op track en trace heb ik mijn pakketje gevolgd. De bezorger was onderweg. Ik moest wel om 16:30 gaan werken. Ik heb tot 16:15 op mijn pakketje gewacht. Daarna ben ik uit huis gegaan. Nadat ik ben afgewerkt zag ik op track en trace dat de bezorger langs is geweest en mijn pakketje op nummer 136 te vinden is. Dit vind ik afschuwelijk!! De bezorger is nog maar 1 keer geweest. Ik woon in een appartement. Mijn pakketje is naar de etage onder mij bezorgd. Ik woon 4 hoog en die mensen 3 hoog. Dus ze kunnen nooit mijn buren zijn. Ze hebben bij onbekende mensen mijn pakketje gegeven. Normaal als ik niet thuis ben en de bezorger komt langs, dan kon ik zelf voor 22 uur de bezorging wijzigen. Bijvoorbeeld ophalen bij een parcel shop. Ik wil dat er werk van wordt gemaakt!

Gewenste Oplossing:

Als voortaan mijn pakketjes niet meer bij vreemde andere mensen wordt bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 augustus 2016 om 13:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Begrijpelijk dat u niet blij bent wanneer uw pakket bij vreemden wordt afgegeven. Onze bezorgers mogen echter gewoon bij uw buren afgeven, in dit geval uw onderburen. Heeft u dit liever niet, dan is ons advies voortaan aan te geven bij al uw bestellingen dat uw zending niet bij buren afgegeven mag worden. Onze chauffeur kan namelijk niet weten wie wel of niet bekenden van u zijn. Ook is het mogelijk om het pakket rechtstreeks naar een parcelshop te laten gaan bij de meeste afzenders.

Met vriendelijke groet,

Tom Vergeer
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door brabobuket