Klacht: Mijn pakket retourneert? Waarom?

op 15 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste

Via de trac en trace zie ik dat mijn pakket terug gestuurd is door dat adres niet klopt. Ik heb gekeken in ik heb wel degelijk mijn adres juist ingevuld. Wat moet ik nu doen?
Dit is het traceer nr. JVGL06047542164037339340

Alvast bedankt

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 mei 2020 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie helaas dat het huisnummer ontbreekt op het verzendlabel bij deze zending. Ik adviseer u dit daarom te melden bij uw verzender.

Het spijt mij zeer, maar de huidige zending kan helaas niet afgeleverd worden en zal retour gestuurd gaan worden naar uw verzender.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Desendre