Klacht: Mijn pakket ontbreekt

MOHSEN ALFY op 20 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket is sinds 9 december vermist en ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar ze liegen dat ze me 3 tot 5 dagen onderzoek hebben verteld en het is al afgelopen en ze willen mijn probleem niet oplossen

Gewenste Oplossing:

Compensatie voor de waarde van het pakket, vergoeding voor vertraging en de prijs van het verzenden van de doos

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 december 2021 om 11:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MOHSEN ALFY

Heeft op 20 december 2021 om 12:27 geantwoord

Het pakket sinds 9 december is bij jullie
Het onderzoek duurt 3-5 dagen, daarna moet ik een reactie ontvangen.Dit is wat je me hebt verteld, maar je hebt het niet gedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door MOHSEN ALFY