Klacht: mijn pakket niet bezorgd

op 07 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op vrijdag 17th June 2017 werd mijn pakket naar me gestuurd maar tot nu heb ik het niet ontvangen.

Bij het track en trace , zie ik dat het bezorgd was ,maar ik heb het
niet.

Ik vind het vervelend dat ik heb zo vaak gebeld maar van jullie geen oplossing voor mijn probleem. niemand heeft aangetekend voor het pakket bij mijn huis of de buren. Waar was de pakket bezorgd???

Ik verzoek jullie mijn pakket te vinden , anders als dat niet mogelijk is kun jullie verklaar aan me dat het kwijt is??? alstublieft !!!!

om mijn pakket te bezorgen of betaal voor mijn pakket

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 07 juli 2017 om 16:27 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Mirembe,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hierdoor teleurgesteld bent. Mijn excuses hiervoor.

U geeft aan dat u het pakket nog niet heeft ontvangen, daarom raad ik u aan om na te vragen of iemand anders uw zending heeft aangenomen. Wellicht was dit een huisgenoot of één van de buren.

Mocht niemand uw pakket hebben aangenomen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Zij kunnen indien nodig contact met ons opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door mirembe