Klacht: Mijn pakket is wel gesorteerd maar niet bezorgd

Ward Pyckevet op 07 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een monitor besteld, die is op 29 november door DHL verwerkt in het sorteercentrum en vervolgens vertraagd met 1 a 2 dagen. Nu hoor ik al een week niets meer van DHL. Er is reeds een onderzoek door de opdrachtgever gestart maar nog steeds blijft het stil vanuit DHL.

Graag zie ik dat mijn zending zo snel mogelijk afgeleverd wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 07 december 2021 om 13:05 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. Goed dat u dit bij ons meldt. Ik zie dat het pakket geen nieuwe scans heeft gehad. Voor mij is daarom niet duidelijk wanneer u het pakket kan verwachten. Een onderzoek is nodig om hier meer duidelijkheid over te krijgen. Dit onderzoek kan alleen opgestart worden door de verzender, omdat de verzender beschikt over de benodigde informatie voor het onderzoek. U geeft aan dat het onderzoek al is opgestart door de verzender bij ons, maar dit zie ik nog niet terug in onze systemen. Ik raad u daarom aan om dit nogmaals te bespreken met de verzender. Ik hoop dan ook dat de verzender het onderzoek snel voor u kan opstarten bij ons, zodat dit wordt opgelost. Mijn excuses voor het ongemak.

Sam
DHL Parcel E-care

Ward Pyckevet

Heeft op 07 december 2021 om 13:31 geantwoord

Nee, ik ben niet akkoord, mijn klacht is opgelost als ik het pakket heb, niet als ik van een kastje naar een muur wordt gestuurd. Ik heb de verzender verzocht om het casenummer en zal dit hier vermelden zodra ik het heb

Alle klachten die gemeld zijn door Ward Pyckevet