Klacht: mijn pakket is vertraagd

op 21 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 december 2017 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Het pakket is dinsdag bij ons binnengekomen, waarop wij het de volgende dag bij u komen bezorgen. Woensdag had het pakket dus inderdaad bij u bezorgd moeten worden. Mijn excuses dat dit niet gelukt is. Volgens mijn gegevens is het pakket inmiddels wel bij u afgeleverd.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Kim van Soesf