Klacht: mijn pakket is vertraagd

op 21 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 december 2017 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Het pakket is dinsdag bij ons binnengekomen, waarop wij het de volgende dag bij u komen bezorgen. Woensdag had het pakket dus inderdaad bij u bezorgd moeten worden. Mijn excuses dat dit niet gelukt is. Volgens mijn gegevens is het pakket inmiddels wel bij u afgeleverd.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Kim van Soesf