Klacht: MIJN PAKKET IS NIET ONTVANGEN

op 01 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3SKABA717628392
3SKABA717628392: Dit is mijn track en trace nr. Ik moest het afgelopen Zaterdag ontvangen.Maar de track gaat zo ver als BeZorger is onderweg, maar verder niet en ik ontvang niks. Vandaag gebeurde precies hetzelfde, en ik ontvang nog steeds niks. Op mijn app zie ik dat alles is scanned, en dus ik hoor te ontvang 2 post brieven en 1
pakket

Als ik gauw mijn pakket en post binnen ontvang

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 01 juni 2021 om 14:24 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw brievenbuspakket en twee andere poststukken nog niet afgeleverd zijn. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Een brievenbuspakje gaat met de postbezorger mee en een brievenbuspakje is beperkter te volgen in vergelijking met een gewoon pakket. Uiteraard streven wij ernaar alle zendingen de volgende dag te bezorgen. Vertraging in het sorteer- of bezorgproces is echter niet altijd voor honderd procent uit te sluiten omdat zich allerlei situaties voor kunnen doen. Een zending kan hierdoor soms langer onderweg zijn, maximaal vijf bezorgdagen (dinsdag tot en met zaterdag). Indien u het brievenbuspakket op dit moment nog niet in uw bezit heeft dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan als onze opdrachtgever indien nodig een klacht melden bij ons en kan u verder informeren en van een oplossing voorzien.

Van de andere twee vermiste poststukken heb ik een registratie gemaakt. Zo kan gekeken worden of dit probleem vaker voorkomt in uw postcodegebied, op die manier kunnen we de kwaliteit van de bezorging verbeteren. Tot mijn spijt kan ik de poststukken niet opsporen. Ik vertrouw erop dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door wayout