Klacht: MIJN PAKKET IS NIET ONTVANGEN

op 01 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3SKABA717628392
3SKABA717628392: Dit is mijn track en trace nr. Ik moest het afgelopen Zaterdag ontvangen.Maar de track gaat zo ver als BeZorger is onderweg, maar verder niet en ik ontvang niks. Vandaag gebeurde precies hetzelfde, en ik ontvang nog steeds niks. Op mijn app zie ik dat alles is scanned, en dus ik hoor te ontvang 2 post brieven en 1
pakket

Gewenste Oplossing:

Als ik gauw mijn pakket en post binnen ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 juni 2021 om 14:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw brievenbuspakket en twee andere poststukken nog niet afgeleverd zijn. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Een brievenbuspakje gaat met de postbezorger mee en een brievenbuspakje is beperkter te volgen in vergelijking met een gewoon pakket. Uiteraard streven wij ernaar alle zendingen de volgende dag te bezorgen. Vertraging in het sorteer- of bezorgproces is echter niet altijd voor honderd procent uit te sluiten omdat zich allerlei situaties voor kunnen doen. Een zending kan hierdoor soms langer onderweg zijn, maximaal vijf bezorgdagen (dinsdag tot en met zaterdag). Indien u het brievenbuspakket op dit moment nog niet in uw bezit heeft dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan als onze opdrachtgever indien nodig een klacht melden bij ons en kan u verder informeren en van een oplossing voorzien.

Van de andere twee vermiste poststukken heb ik een registratie gemaakt. Zo kan gekeken worden of dit probleem vaker voorkomt in uw postcodegebied, op die manier kunnen we de kwaliteit van de bezorging verbeteren. Tot mijn spijt kan ik de poststukken niet opsporen. Ik vertrouw erop dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door wayout