Klacht: Mijn pakket is niet bezorgd.

op 23 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 juli 2016 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Frits,

Bedankt voor uw bericht.

Erg vervelend om te vernemen dat u, uw zending niet heeft ontvangen. Volgens mijn systeem is de zending op uw adres afgeleverd. U geeft echter al aan dat dit niet correct is.
Ik wil u adviseren om dit te melden bij uw verzender, uw verzender kan bij ons een onderzoek opstarten en daarmee navraag laten doen bij de bezorger waar hij het pakket heeft bezorgd. U blijft ten alle tijden klant van uw verzender, daarmee blijft uw verzender verantwoordelijk voor het pakket, totdat deze bij u in ontvangst is genomen.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Carola
DHL Parcel.

Alle klachten die gemeld zijn door Fbfb