Klacht: mijn pakket is niet bezorgd

op 15 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

geachte heermevrouw

mijn pakket is volgens de track en.trace nummer 3Skaba 822273456 postcode 8387XN huisnummer4 Boschoord geleverd 6 mei 19.30uur maar is niet gekomen waar is mijn pakketje gebleven graag verneem ik van u met vriendelijke groet [email protected]

als het pakket is geariveerd

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 mei 2020 om 11:01 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket volgens Track en Trace afgeleverd is, terwijl u niets heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u wilt weten waar de zending zich bevindt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Allereerst wil ik u er op attent maken dat alle reacties op Klacht.nl openbaar geplaatst worden. Voor het versturen van privacygevoelige informatie is deze website niet geschikt. Uw persoonlijke gegevens zoals uw adres en e-mailadres staan nu openbaar op de website. Ik raad u aan uw reactie aan te passen of te verwijderen.

Uiteraard is het erg spijtig wanneer een zending volgens Track en Trace blijkt te zijn afgeleverd terwijl u niets heeft ontvangen. Dit kan te maken hebben met een foutieve scan. Ervaring leert dat een zending in zo’n situatie vaak alsnog binnen enkele dagen opduikt en daarom advieren we u in zo’n situatie bij uw buren te vragen en enkele dagen af te wachten.

Indien u het pakket op dit moment niet heeft ontvangen, adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. De afzender heeft ons betaald om het pakket te vervoeren en is onze opdrachtgever, hij of zij heeft een overeenkomst met ons gesloten over de verzending van het pakket. U bent klant van de afzender en u heeft hen betaald voor uw aankoop. De verzender kan een klacht bij ons melden of kan eventueel een onderzoek starten. Zij kunnen u vervolgens van een passende oplossing voorzien en bijvoorbeeld een vergoeding bieden of een nieuwe zending toesturen. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door lesro1966