Klacht: mijn pakket is naar de verkeerde dorp afgeleverd

op 08 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik woon op de looydijk 11 in Tienhoven. DHL heeft mijn pakket afgezet op Looydijk 9 in De Bilt. Ik heb 2 keer met DHL gebeld en gevraagd of mijn pakket opgehaald kon worden en afgeleverd bij mij thuis maar ik krijg te horen dat het mijn probleem is en ik moet het zelf oplossen!

Gewenste Oplossing:

Als DHL netjes mijn pakket bezorgd op het juiste adres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 oktober 2016 om 12:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend spijtig om te horen dat het pakket op een verkeerd adres geleverd zou zijn. Om dit verder te laten uitzoeken wil ik u adviseren dit bij verzender te melden, zij kunnen als klant van DHL ons opdracht geven om dit voor u uit te gaan zoeken en hierop eventueel verder actie te ondernemen.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 08 oktober 2016 om 17:28 geantwoord

Ik heb gelijk het bedrijf van mijn bestelling gebeld en van hun een track en trace nummer van mijn bestelling. ik heb deze aan DHL gegeven. Ik heb verder nog geen antwoord terug, geen pakket, geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door sherivandenhoek