Klacht: Mijn pakket ?!!

op 28 februari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had dus een pakketje besteld bij de blokker en ik wacht hier al 2 dagen op. ik ging hem normaal gezien ook vrijdag binnen krijgen en ik ben daarom heel de dag thuis gebleven van mijn werk en ontvang niks !
En dan zie ikzaterdag via track en trace dat meneer vrijdag de 24ste om half 1 Adres onbekend. Zending gaat retour naar afzender doet. en hij dit zaterdag om 9.43 ook heeft gedaan ! Wat houd dit in en wanneer ga ik mijn pakket krijgen. Ik ben ook al heel de dag bezig om contact op te zoeken met een post.nl bedrijf en ik krijg niks jullie moeten misschien jullie telefoon nummer wat beter zichtbaar maken voor klanten. Dit gaat trouwens ook over een pakketje dat hier in Belgie aan moest komen maar aangezien ik het allemaal moeilijk kan vinden om jullie te contacteren doe ik het zo !
Graag wil ik wel geholpen worden en mijn pakketje krijgen zo snel mogelijk !
Dit zijn mijn barcode’s

3SBLOK001448742
3SBLOK001448743
3SBLOK001448744

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketje maandag binnen heb !

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 februari 2017 om 12:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Meijaard,

Dank u wel voor uw bericht. Ik begrijp dat uw zending retour is gestuurd vanwege een onbekend adres en dat het contact met de klantenservice niet eenvoudig was.

Ik zie dat u heeft geprobeerd om in het weekend contact op te nemen met mijn Belgische collega's. Die zijn in het weekend gesloten en dan wordt het telefoonnummer automatisch van de site verwijderd. U kunt het nummer vinden op http://www.postnl.be/contact/ . Daar kunnen ze u helpen met deze kwestie. Hier kan ik u niet meer helpen omdat u in België woont.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door elena1908