Klacht: mijn pakket

op 30 april 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Meneer/mevrouw

Op 13-03-2016 heb ik een pakket naar volgende adres opgestuurd:

Mister-auto

service Retour

81Rue Marcel Merieux

69960 corbas

France metropolitaine

Maar tot nu toe het pakket is nog niet ontvangen door de ontvanger

Wilt u alsjeblieft onderzoeken waar mijn pakket ligt

bijlagen :2

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket gevonden wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Mansour Eddahri

1 jaar geleden - tot nu toe beb ik nog niet een reactie op mijn klacht. mag ik weten waarom?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw Eddahri, Mijn excuses voor het feit dat uw pakket nog niet is aangekomen bij de geadresseerde in het buitenland. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt en bied u hiervoor mijn excuses aan. Helaas heb ik geen barcode gevonden in de bijlage die u heeft meegezonden. Heeft u dit pakket als briefpost verzonden of als een pakket met barcode? Graag ontvang ik aanvullende informatie van u en als u een barcode heeft zou ik deze uiteraard ook graag van u ontvangen, zodat ik de status voor u kan bekijken. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw Eddahri, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 mei 2016 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Mansour Eddahri