Klacht: Mijn pakje

op 13 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ze hebben vandaag mijn pakje gebracht
Rond 14u30 belde ze aan en ik ga naar de parafoon hij zei iets kon hem niet goed verstaan en zei ja ik kom ik direct naar de lift
en er was niemand zien mijn pakje stond daar in den hall waar ze binnen en buiten kunnen ik heb ook niks kunnen tekenen
mag dat allemaal zomaar ik heb dat nog al voor gehad

Met vriendelijke groeten

Marie-Josée

Gewenste Oplossing:

Als ze blijven wachten dat ik mijn pakje zelf kan aannemen en tekenen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 juli 2018 om 18:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw De Winter,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending onbeheerd is achtergelaten. Dit is uiteraard niet de bedoeling en ik wil u dan ook graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Als u als ontvanger in België vragen heeft over de status van uw pakket kunt u informatie achterhalen via onze website www.postnl.be U kunt ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice via 32 (0)15480285. Geopend van maandag tot met vrijdag van 9:00-17:00 uur.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Marie23