Klacht: mijn moeder

op 08 oktober 2011 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder heeft haar “geld” wat ze apart kon houden gespaard, en deed mee aan deze actie ze eindelijk na jaren besluit iets voor haarzelf te kopen.
Na tig emails belletjes wat niet word beantwoord weet mijn moeder het niet meer.
Ze is helemaal overstuur omdat haar 300 euro dalijk zijn weggeooid. Het lijkt zeer zeker op bedrog vind dit gewoon niet kunnen.
Ze weet niet meer wat ze moet doen en dus probeer ik het haar dochter via alles wat ik denk te kunnen doen.
Help! Alstublieft, haar voucher is bijna niet meer geldig, we weten geen raad meer!

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door marionklinge