Klacht: Mijn lidgeld nog altijd niet ontvangen

op 07 september 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik werd eind april gebeld dat ik een reis heb gewonnen maar ik moest 179€ betalen.
Er is 89€ van mijn rekening afgegaan,
Ik had 60 dagen bedenktijd.

Ik heb een juni mijn aangetekende brief opgestuurd naar travel club exspress voor opzegging.
Ik heb een mailtje gekregen dat jullie het goed ontvangen hebben en dat het geld binnen de 5 dagen word terug gestort.

Vandaag is het 24 augustus en ik heb nog altijd mijn geld niet ontvangen!
Heb al meerdere malen contact gehad hier over en mij maar aan het lijntje houden.

Ze zijn niet te vertrouwen en voor uw eigen bestwil geef nooit je rekening nummer!

Gewenste Oplossing:

Als mijn geld terug gestort is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 06 oktober 2017 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor uw bericht. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Wij hebben op 29-8 de financiële administratie opdracht gegeven om dit aan u terug over te maken. Dit is binnen enkele dagen terug hebben op uw bank gestort.

Mocht u verdere vragen hebben, dan vernemen wij graag van u.

Met vriendelijke groet,
Joyce
Klantenservice Travel Club Express

Travel Club Express B.V.
Postbus 75740
1118 ZT Schiphol
Telefoonnummer NL: 020-2146404
Telefoonnummer BE: 078-485000
Email: support@travelclubexpress.com

Alle klachten die gemeld zijn door Jessica s