Klacht: Mijn klant heeft mijn post niet ontvangen.

op 20 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Rachid Lahmar uit Drachten.

Op 29-04-2016 17:23:49 heb ik een betalingen gedaan op PostNL.
Om mijn product op post te zetten. Het product past door de brievenbus. Het product heeft geen Track and Trace of is niet aangetekend brief. Ik heb de volgende adres op post gezet.: Poonstraat 5 1317PA Almere.

Ik heb hem bij de PostNL op de Het Anker 7A,9206 AL Drachten op post gezet. We zijn nu 16 dagen (iets meer dan 2 weken) verder en mij klant heeft niks ontvangen. Het gaat hier om een klacht dat de post niet bezorgd is.

Omdat de betalingen via PayPal gegaan is, kan de klant zijn geld terugvragen. IK ben mijn geld kwijt en de product die ik heb gestuurd. WAAR IS MIJN PRODUCT GEBLIJVEN!

Afzender:
Rachid Lahmar
De Nijverheid 49
9207DH Drachten

Ontvanger:
Jelco leys
Poonstraat 5
1317 PA ALMERE

Gewenste Oplossing:
Localisatie van mijn goederen, een spoedig afhandeling en compesatie richting mijn klant voor het niet op tijd leveren van de te versturen goederen.

Hier kun je de marktplaats chat volgen:
Do 14 apr.

Beste comlight,

Ik heb een vraag over \\\\\\\’Pokemon TCG: Sleeves\\\\\\\’.

Hoeveel wilt u voor alle sleeves bij elkaar?

Met vriendelijke groet,

jelco

18:50

Beste Jelco,

Voor € 30 euro mag je hem allemaal overnemen.

De verzendkosten zijn excl. Uiteraard mag je hem ook ophalen.

Mvg

Rachid Lahmar

19:14

Dat is prima

19:47

Ophalen of opsturen ?

20:03

Opsturen

20:09

Ik zou graag via paypal betalen

20:09

Waar moet het geld naartoe?

21:10

Beste Jelco,

Totaal 7 pakjes € 30.00 euro.

Verzendkosten € 3.65 Euro.

Totaal € 33.65 euro

PayPal Account:

rachidlahmar25@hotmail.com

Zodra het bedrag binnen is, gaat hij meteen op post.

Naar welke gewenste adres mag het heen.

Groet, Rachid.

21:10

Prima

21:10

Poonstraat 5, 1317pa, almere

21:11

Vr 15 apr.

Ik heb nog niets ontvangen. Zodra het bedrag binnen is gaat hij op post. Mvg Rachid Lahmar

15:26

Vr 29 apr.

Sorry, ik had een probleem met m\\\\\\\’n mobiel,heb je de Sleeves nog?

10:31

Beste Jelco,

Ja, ik heb ze nog liggen.

Totaal 7 pakjes € 28.00 euro.

Verzendkosten € 3.65 Euro.

Totaal € 31.65 euro

PayPal Account:

rachidlahmar25@hotmail.com

Zodra het bedrag binnen is, gaat hij meteen op post.

Naar welke gewenste adres mag het heen.

Groet, Rachid.

14:16

Overgemaakt, het geld mag naar: Jelco Leys, poonstraat 5,1317pa, almere

16:45

Beste Jelco,

Het bedrag is binnen gekomen. Ik heb hem al verzenden.

Als het goed is, zal hij morgen of maandag aankomen.

Met vriendelijke groet,

Rachid Lahmar

19:15

Bedankt!

19:18

Di 3 mei

Nog niks ontvangen

19:12

Beste Jelco,

Zie bijlage voor PostNL verzendlabel.

Uw adres staat erop. Ik heb hem op 29-4-2016 verzonden.

Mvg

Comlig

Do 5 mei

Nog steeds niks…
10:31
Beste Jelco,

Alle mijn klanten hebben hun spullen binnen gekregen.
Allemaal in hetzelfde postkantoor in Drachten en zelfde dag.
Als iets mis gaat, mijn Adres staat er ook op.
Ik hem op 29-04-2016 op post gezet. Eigenlijk moet je PostNL op aanspreken.
En bij PostNL klachten indienen.
Ik ga zelf ook klacht indienen, dat mijn klant geen post ontvangen heeft.

Met Vriendlijke groet,
Rachid Lahmar

Gewenste Oplossing:

IK BEN ZEER ONTEVREDEN OVER JULLIE SERVICE EN BEHANDELEN VAN POST.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 20 mei 2016 om 12:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Lahmar,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me heel erg dat uw zending tot op heden niet is aangekomen bij de geadresseerde. Mijn excuses hiervoor.

Helaas heb ik niet mogelijkheid om briefpost te traceren, omdat er van deze poststukken geen administratie wordt bijgehouden. Ook heb ik niet de mogelijkheid om u hiervoor compensatie aan te bieden. Ik heb hiervan een klacht opgemaakt om de bezorging op het betreffende adres en dit postcodegebied extra in de gaten te laten houden. Ook zal er per post een formulier naar u toe worden gezonden welke u kunt invullen en kunt retourneren om te kijken of de zending of de inhoud hiervan wellicht bij ons is gevonden. Dit is enkel mogelijk omdat de inhoud van de zending waardevol en goed te omschrijven is.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ComLight
x