Klacht: MIJN KLACHT IS NOG STEEDS NIET OPGELOST

op 01 augustus 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK HEB JONGS LEDEN ONDERSTAANDE KLACHT INGEDIEND EN ER STAAT ERBIJ DAT KLACHT IS OPGELOST MAAR DAT IS HELEMAAL NIET OPGELOST IK HAD BERICHT GEHAD DAT IK DIE ZELFDE DAG EEN MAIL ZOU ONTVANGEN MET DE OPLOSSING TOT HEDEN HEB IK GEEN MAIL GEEN BRIEF PER POST HELEMAAL NIKS VAN GGN VERNOMEN DEZE GASTEN ZIJN STELLETJES OPLICHTERS.

Klacht: Teveel afgelost

Dullie1985 op 21 juli 2016 over GGN Incasso in de categorie Incassobureaus
GGN Incasso

Nieuwe klachtIn behandelingKlacht opgelost
Mijn Klacht:
Ik had namelijk een schuld van €90,- bij ggn gerechtsdeurwaarders ik had een betalingsregeling met ze van €20 per maand die ik maandelijks ging aflossen een keer heb ik wat later betaald wegens omstandigheden ik heb ze erover gebeld maar ze wilden geen rekening houden ik kreeg €40 kosten erbij dat is echt niet normaal met hun gewoon triest.ik heb die €40 ook afgelost maar wat bleek ik heb te veel schuld afgelost dus dat houdt in dat ik het bedrag terug moet krijgen maar ggn weigert om mij het bedrag terug te geven eerst was het dat ik alle betaal bewijzen die ik via internet bankieren had betaald naar hun moest toesturen als bewijs dat ik had betaald want ze vonden dat ik maar 2 keren had betaald klopt van geen kant aan de hand van de betaal bewijzen zagen ze dat ik wel klaar was met aflossen ze hadden beloofd dat ik het teveel betaalde bedrag van €15 terug krijgt op mijn rekening het is niet veel maar ik heb het hard nodig.en zo gaat het spelletje na maanden nog steeds door elke keer andere smoesjes en dan krijg je opeens te horen dat ik nog €30 moet betalen is helemaal niet waar en dan weer mevr u krijgt het bedrag zo spoedig op uw rekening gestort en voor het laats dat ik ze telefonisch heb gesproken krijgt ik te horen dat die €15 naar een oude dossier is geboekt en dat terwijl ik in de schuldsanering zit dus dat is weer zo een grote leugen.ik leg die mevrouw uit dat het niet mogelijk is want ik zit in de schuldsanering ze zegt dat ik naar mijn geld kan fluiten want ik krijgt het niet meer dus dat wilt zeggen dat ik ggn gratis mijn €15 hebt gegeven dit kan echt niet dit is stelen van de armen ik heb heel wat emails gestuurd maar ik krijgt geen reactie weet niet meer hoe verder met ggn.

Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer ik mijn teveel betaalde geld terug krijgt op mijn rekening.

Bekijk beste Mobiele Providers

Reageer als bedrijf

Bericht van Robin van Klacht.nl
1 week geleden – Ik heb een email gestuurd naar GGN Incasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl
1 week geleden – Deze klacht is zojuist door GGN Incasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl
5 dagen geleden – We hebben bericht ontvangen dat GGN Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Alle klachten die gemeld zijn door Dullie1985
Meld uw Klacht over GGN Incasso
Zo werkt

Gewenste Oplossing:

IK BEN PAS TEVREDEN WANNEER IK MIJN GELD TERUG KRIJGT OP MIJN REKENING.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van GGN Mastering Credit

1 jaar geleden - Geachte klager, Gisteren hebben wij ook geconstateerd dat uw klacht ten onrechte is afgesloten op klacht.nl. Er is inderdaad nog geen reactie uitgegaan. De klacht staat intern nog in behandeling. Omdat wij uw klacht niet zelf kunnen heropenen op klacht.nl, hebben wij klacht.nl gisteren per email verzocht uw klacht te heropenen. Zodra dit gebeurd is gaan wij deze melding sluiten en uw klacht vanuit het vorige referentienummer verder afronden. Wij bieden u onze welgemeende excuses aan voor het ontstane ongemak. U krijgt spoedig een inhoudelijke reactie op uw klacht. GGN Mastering Credit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 02 augustus 2016 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klager,

Uw oorspronkelijk klacht van 21 juli 2016 met referentienummer 534316 op klacht.nl is door klacht.nl opnieuw geactiveerd. Zoals eerder aan u is gemeld wordt uw klacht vanuit uw eerdere referentienummer verder opgepakt. Referentie 536653 van 1 augustus 2016 wordt bij dezen gesloten.

U zal op korte termijn een inhoudelijke reactie ontvangen op uw klacht. Pas nadat deze aan u is verzonden wordt uw klacht op klacht.nl gesloten.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door Vanie1985