Klacht: Mijn is Pakketje niet aan gekomen in Engeland

op 15 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op 22 augustus een pakketje in primera in Beuningen verstuurd naar Engeland aangetekend en wel nou hoor ik al bijna 3 weken dat onze vriend in Engeland het pakketje nog steeds niet heeft ontvangen heeft dit is het aders waar het heen moest ontvangers is fred schepers aders is 11 cardiff street eastington durham SR83RG united kingdom maar het pakketje is er nooit gekomen terwijl ik het aan getekend heb verzonden voor zijn verjaardag en die is al 2 weken geleden ik wil antwoord waarom het pakketje niet in Engeland is aan gekomen ik zie alleen in transit al vanaf de 22 ste van augustus zo ga je niet om met pakketje van mensen het moet naar Engeland en nu beging ik te denken dat het gewoon gestolen is meer mensen hebben het tegen mijn gezegd en op internet staat er veel op dat postnl somige pakketje achter drukken ik wil dat er nu nog woord aan gedaan ik heb genoeg gebeld met jullie maar wordt niet netjes behandeld door postnl terwijl ik wil weten waarom onze vriend in Engeland het pakketje nog niet heeft terwijl jullie zijde 4 dagen duurd het graag heel snel antwoord

Als onze vriend zijn pakketje binnen heeft in Engeland dit is nogmaals zijn aders ontvanger fred schepers aders 11 cardiff street eastington durham SR83RG united kingdom dan ben ik blij en onze vriend ook ik wil graag weten waneer ik fred schepers kan vertellen in Engeland dat zijn aangetekend pakketje bij hem zo snel mogelijk is nog maals barcode 3SKAAG4433278 en ik heb er nog een van yodel een post bedrijf in Engeland 8TPP02159960A001 en deze 8TPP02159960A dat slaat ook nergens op dat je zoveel barcode hebt ik wil graag alsjeblieft een antwoord graag zo snel mogelijk ik ben te bereiken op telefoonnummer 0651005011 mvg swinkels

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 september 2016 om 11:58 geantwoord

Geachte heer Swinkels,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending met de code 3SKAAG4433278 nog niet bij de beoogde ontvanger is afgeleverd. Erg jammer om te vernemen dat dit nog niet gebeurt is.

Ik heb vernomen dat u reeds contact heeft gehad met één van mijn collega's en dat er inmiddels een onderzoek loopt naar dit pakketje. Zodra er meer bekend is zal er contact met u worden opgenomen. Verdere correspondentie zal verlopen via de mail of telefoon.

Ik hoop u zo eerst voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft op 15 september 2016 om 17:26 geantwoord

ik wl gewoon dat het pakketje bij onze vriend aankomt in engeland aders 11 cardiff street eastington durham SR83RG united kingdom dan ben ik super blij en ik weet dat het in engeland is en bij yodel ligt

Alle klachten die gemeld zijn door Frank swinkels