Klacht: Mijn geld terug

op 30 augustus 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Onlangs heb ik een bezoekje gekregen van een GGN-deurwaarder, omdat ik een maand mijn studieschuld niet zou hebben afgelost. Totale kosten 150,00 euro voor 1 maand. Aangezien ze de druk er met betaling binnen 48 uur zo hoog opzetten, heb ik direct betaald via iDeal om er enkele uren later achter te komen dat ik de betaling wel is gedaan.

Ik heb daarop onmiddellijk een verzoek ingediend en ze ook nog e-mail gestuurd, waarin ik het bewijs heb meegestuurd (brief van DUO en bankafschrift), echter zijn we inmiddels twee weken verder (ja inderdaad 14 dagen) zonder een enkele reactie. Blijkbaar zijn jullie beter in geld innen, dan je werk doen. Daarnaast lag de schuld ook bij de IB Groep, omdat ik nooit geen brief heb ontvangen vanwege een fout aan de kant van hun.

Wanneer het volledige bedrag wordt teruggestort.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 06 september 2016 om 09:30 geantwoord

Vandaag hebben wij de klacht beoordeeld. Er is een email uitgegaan naar de klager met een advies om de klacht / het bezwaar verder te laten beoordelen door DUO. Inzake overheidsinstanties mogen/kunnen deze vragen niet door de gerechtsdeurwaarder worden beantwoord. Waar nodig zal DUO voor een oplossing zorgen.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door PrinsHarrie