Klacht: Mijn dure bank van bijna 6 mnd oud begint te verkleuren !!

op 06 oktober 2017 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Beste Woonsquare,
In Nov 2016 bij jullie een bank uitgekozen en vol verwachting is deze op 23 Maart 2017 geleverd .
Na mijn mening heeft de 2 zitter ergens te vochtig gestaan, het karton waar met blauwe viltstift op geschreven was,heeft 2 mooie blauwe afdrukjes achtergelaten in het PU leer, De 2 zitter nog lang heeft gekraakt bij iedere korte zit periode, kort !! Omdat je broek na 5 minuten vochtig aanvoelde.
Deze klacht ook neergelegd bij het personeel dat aanwezig was in de woonsquare winkel te Heerlen, kreeg het advies om de 2 stift vlekjes met een droge theedoek met een druppel afwasmiddel eruit te deppen, vooral niet wrijven !! Want dan kreeg ik schade aan het leder !
Excuseer maar ik heb al schade !
Daar kon ik het mee doen, op weg naar mijn auto kwam een medewerkster achter mij aan met het advies de ouderwetse scheerschuimstick te kopen, dit schijnt alle vlekken uit bankstellen te halen.
En nu ! De bank wordt 23 Okt a.s een half jaar oud beide banken zowel de 2 zitter als 3 zitter heeft nu duidelijk kleurverschil !
De zijkanten en het zitgedeelte hebben nog hun oorspronkelijke kleur (Taupe) terwijl de rug kussens en arm kussens een andere kleur zijn aan het worden !

Ik € 1690,00 betaald heb voor deze in mijn ogen te dure bank.
Ik graag een compensatie zie.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 06 oktober 2017 om 09:20 geantwoord