Klacht: mijn dochter uit huis geplaatst juni 2016

op 26 juli 2017 over Jeugdbescherming in de categorie Hulpverlening

In juni is er een melding gedaan bij veilig thuis, mijn dochter brengt 3 weken bij mij door en 3 weken bij haar vader van de zomer vakantie.
de laatste week dat mijn dochter bij mij was kreeg ik te maken met kbw. de voogd kwam heel snel bij mij thuis al voor dat ze officieel mijn voogd is aan de lijn had ze gelogen ze vertelde mij dat zijn mijn voogd al is. ik zei ik heb geen brief. ze zei ik kom alleen kennismaken ze kwam en sprak met mijn dochter, ze maakte 2 de afspraak ze sprak met mijn dochter apart in een speeltuin.
mijn dochter ging naar haar vader vanaf dat moment is mijn dochter niet meer teruggekomen bij mij,achteraf kreeg ik een brief per post van jbw dat mijn dochter niet meer thuiskomt.
mijn dochter is op deze gruwelijk manier uhp geplaatst.
Deze man heeft mij 16 jaar mishandeld en bij de overdracht van onze docher heeft hij mij 2x mishandeld hij en zijn vrouw mijn buurman heeft het gezien en was getuige,er zijn diverse aangiftes tegen hem en meldingen gedaan door mij, hoe absurt dit is politie grijpt niet in en hij wordt niet vervolgd, ik hoorde steeds van mijn dochter dat een Marokkaanse politieman bevriend is met haar vader en dat hij vaak bij hun over de vloer komt. hij werkt bij politie Gouda.
Exman stookte mijn dochter vaak tegen mij op ook maakt hij mij zwart en zegt hij dat ik de scheiding wou. ik werd mishandeld dat heb ik mijn dochter nooit verteld maar bij de overdracht deed hij het ook
dus dat heeft ze meegemaakt. deze man vertelde 1x bij de overdracht tegen mijn dochter zei tegen haar als je voor je moeder kiest en blijft bij je moeder dan kijk ik niet meer naar je om dan ben je mij kwijt. ik verbaasd en verstijf te kijken. ik zag aan mijn dochter dat ze heel bang werd.
De bewijzen die ik bij de aangiftes worden achtergehouden en niet meegestuurd daar moest ik achter komen van de politie werd ik niet wijzer ik diverse malen hebben gebeld met de officier van justitie.
gevolg meneer wordt altijd vrijgesproken en zelfs dat ik getuige had gevolg meneer bleef tereur doen bij mij aan de deur vervolgens rijdt hij naar de poltitie bureau en klaagt hij daar en liegt de hele boel bij elkaar.

Hij heef een hel van mijn leven gemaakt, de omgangsregeling tot 3 x veranderd in de hoop dat meneer zich hierin kan vinden en stopt met verbaalgeweld en nonverbaal geweld.
Via de mail werk ik ook door meneer gedreigt en uitgescholden terwijl deze mail was bedoelt was om dingen door te geven over onze dochter.

Deze man heeft mijn vader geslagen mijn 2 zusse mishandeld en mij mishandeld.
Deze man is volgens jbw geschikt om en is mijn dochter gelukkig bij hem aldus kinderbescherming west hoe absurt is !!!

Dan word ik door jeugdbescherming west beschuldigd dat ik mijn dochter mishandel en mijn partner wordt beschuldigd van seksueel misbruik.
deze partner is overigens allang weg bij mij want exman daagde hem steeds uit en hij kon het niet uithouden.

op grond van beweringen word ik uit het leven gehaald van mijn dochter,ik heb verbod om mijn dochter telefonisch te spreken, verbod naar haar school te gaan.
Van mijn buren hoorde ik dat mijn dochter alleen naar school ging ze wordt niet gebracht en niet opgehaald.

exman was al ruim 8/9 maanden voor de uhp bezig om mijn dochter bij mij te laten weglopen en weg te houden, zo heeft hij haar van school laten weglopen.
mijn dochter verdween van school na een whatsapp van haar vader, en is gaan lopen naar hem school wist niets , ik niets, ik stond op schoolplein met mijn vingers in mijn vingers in mijn haar en heb ik de hele beurt doorzocht.
Naar de politie ben ik gegaan toen ik haar niet had gevonden heb ik veel bel pogingen van de politie exman eindelijk aan de lijnen vertelde onze dochter is bij hem.

Ik kan mij geen leven bedenken zonder samen te zijn met mijn dochter Ik zie mijn dochter maar 1 uur bij kbw en dan zit de voogd erbij.
De rechter heeft de voogd verzocht om meer contact te maken tussen mij en mijn dochter de voogd zit alleen maar dwars en negeerde de uitspraak en zit alleen maar tegen te werken.
Ik en de advocaat hebben steeds achter haar aangezeten tot en met heden weigert ze dit opgang te zetten.
Ik had een klacht ingediend waarin ik vraag een ander voogd te krijgen, maar de manager heeft de klacht besproken maar hij staat aan kant en vertelde mij dat er niets gaat veranderen en dat ik geen ander voogd krijg.
Hoe kan zo een stichting zoveel macht krijgen!, sterker nog zij misbruiken hun macht, mijn dochter knikt alleen maar ja in bijzijn van voogd,ik sta er versteld van want zij is niet zo, zij heeft haar zo klein gekregen dat ze alles vraagt zelfs een kleurpotlood dat al op tafel staat voor haar dan vraagt ze of ze het mag pakken.

Ik mis mijn dochter dag en nacht en elke minute, ik kan mij geen leven voorstellen zonder mijn dochter.
IK hoop dat mij bericht geplaatst wordt gedeeld wordt, ik hoop dat hier iemand is die mij kan helpen of advies kan geven wat kan ik doen om mijn dochter weer thuis te krijgen.

Ik zoek een instantie die tegen jbw kan op treden.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jeugdbescherming over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door 22-10-2053