Klacht: Mijn brief is niet ontvangen

op 06 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 06 september 2018 om 10:36 geantwoord

Geachte mevrouw Veerman–Versluis,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden brief niet is aangekomen bij de geadresseerde. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden is het tot mijn spijt niet mogelijk om te achterhalen wat er precies gebeurd is. Uw klacht is gemeld zodat wij kunnen onderzoeken of dit probleem vaker voorkomt in het postcodegebied van de geadresseerde. Ook zullen de betrokken medewerkers geïnformerd worden over het vermiste poststuk. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard. Omdat uw melding intern wordt opgepakt, zult u hierover zelf geen persoonlijk bericht meer ontvangen. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Angela Veerman- Versluis