Klacht: Mijn bestelling niet ontvangen

op 28 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik kreeg op 27.11 . Dit onderstaand bericht.
Aangezien ik werk en alleen pastte ik de verzending aan en kreeg het tweede bericht.
Zie onderstaand
Bericht 1
 DHL EXPRESS 1533496510 van LIGHT IN THE BOX CO. is gepland voor VANDAAG . Handtekening is vereist. Pas uw aflevering aan op delivery.dhl.com/NL/yZ5Rt0

Bericht 2.
DHL EXPRESS 1533496510 van LIGHT IN THE BOX CO. kan worden opgehaald bij GSM Tent Kempstraat 44 2572 GH S GRAVENHAGE

De volgende dag wetd ik ook nog gebekd door Dennus of ik pakket al had opvehaald. Kk vertekde dat ik ziek was en morgen 29ste zou gaan ophalen.
Dat was geen probleem.
Maar toen ik bij de shop was zei die meneer ik heb helemaal niks van u.
Ik bekde van de shop uit naar Dennis en die had voor mij geen antwoord.
Hij vroeg aan mij het pakketnummer terwijl hij mij deze zelf ge smst had?
Zie zijn sms hieronder.

DHL Express -wat is het zendingnummer? danny.postema@dhl.com

Hierna heb ik tot op heden nieys gehoord.
Ik was in de veronderstelling dat mijn bestelling nog niet verzonden was maar na onderzoek bleek dat het wel mijn bestelling was die aangekomen zou zijn en aan de Kempstraat zou moeten zijn?

Maar waar is het?
En waar is Dennis?
Wat heeft DHL met mijn pakket gedaan?

Ik verzoek u mij te willen hekoen?
Ik had 88.62 euro betaald voor mijn pakket,

IK HEB ZOIETS NOG NOOIT MEEGEMAAKT.

AUB GRAAG CONTACT,

0614444576.

MVG RATNA

Ik zou graag mijn post waarvoor ik 88.62 euro hebt betaald wiilen ontvangen en of het geld terug willen ontvangen zsm.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 december 2017 om 17:14 geantwoord

Beste mevrouw Ratna,
Ik zie dat u inmiddels al contact heeft gehad met mijn collega's van de klantenservice aangaande deze klacht. Ik zie ook dat de verzender op de hoogte is gebracht van de stand van zaken. Mochten wij verder nog iets voor u kunnen betekenen hierin adviseer ik u telefonisch contact met ons op te nemen via 088-0552000.
DHL Express

Alle klachten die gemeld zijn door Sewbalaksing