Klacht: mijn 2 pakketten uit china nog steeds niet ontvangen na 42 dagen wachten .

op 22 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,

2 pakketten zijn naar mij opgestuurd via postnl in china uit ghounghzou en deze heb ik nog steeds niet gekregen en kan ze namelijk ook niet traceren meestal krijg ik mijn pakketten uit china naar nederland binnen 15 dagen als ze met postnl zijn verstuurt.. maar ik wacht nu al 42 dagen.Ik heb al gebeld met de klantenservice van postnl en alles uitgelegd maar daar weten ze van niks en kunnen de nummers niet traceren, en dat schiet ook niet op.Heb wel de track en trace codes maar nog steeds niks geen trackinginformatie.deze pakketen zijn op 5 juli verzonden.Hier zijn de track en trace codes: RS559526912NL en RS559693464NL.

mvg,

oplossing wanneer ik mijn pakketten kan verwachten!!!! en waarom ik nu al 6 weken wacht inplaats van 15 dagen!!!!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Jason047

11 maanden geleden - klacht.nl heeft u mijn klacht naar postnl verstuurd want ken hem niet vinden in het openbaar??????

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 augustus 2016 om 12:13 geantwoord

Geachte heer el Hatta,

Uit uw bericht begrijp ik dat u twee pakketten verwacht vanuit China. U heeft hierover al contact gehad, maar er was niets te vinden in ons systeem. Ik heb nogmaals voor u gekeken en moet u weer teleurstellen. Er is nog steeds niets bekend op deze barcodes. Dit houdt in dat de pakketten nog niet in Nederland zijn aangekomen. Daarom kunnen wij niets voor u betekenen. Ik raad u aan contact op te nemen met de afzender. Als het te lang duurt, dan kan de afzender een onderzoek starten naar het pakket bij de koeriersdienst in China. Ik ga er vanuit dat de afzender u meer informatie kan geven.

Alle klachten die gemeld zijn door Jason047