Klacht: mijn 2 pakketten uit china nog steeds niet ontvangen na 42 dagen wachten .

op 24 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,

2 pakketten zijn naar mij opgestuurd via postnl in china uit ghounghzou en deze heb ik nog steeds niet gekregen en kan ze namelijk ook niet traceren meestal krijg ik mijn pakketten uit china naar nederland binnen 15 dagen als ze met postnl zijn verstuurt.. maar ik wacht nu al 42 dagen.Ik heb al gebeld met de klantenservice van postnl en alles uitgelegd maar daar weten ze van niks en kunnen de nummers niet traceren, en dat schiet ook niet op.Heb wel de track en trace codes maar nog steeds niks geen trackinginformatie.deze pakketen zijn op 5 juli verzonden.Hier zijn de track en trace codes: RS559526912NL en RS559693464NL.

mvg,

wanneer ik mijn pakketten kan verwachten en waarom het zo lang duurt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 24 augustus 2016 om 11:48 geantwoord

Geachte mevrouw El Hatta,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u meer informatie wenst te ontvangen over door u te ontvangen zendingen uit China.

Beide zendingen zijn nog niet in ons bezit. Wij kunnen u hierover dan ook niet informeren. Pas nadat zendingen in Nederland zijn aangekomen en door de douane zijn verwerkt, hebben wij tracking informatie voor u. Tot die tijd kunt u contact opnemen met de afzender van de betreffende zendingen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jason047