Klacht: mij onbekent

op 26 april 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geen idee welke post het is

Gewenste Oplossing:

uw bericht tegemoet zien

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht balcon1

9 maanden geleden - bedankt voor uw het berichtje

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Boon, Ik begrijp dat u een vraag heeft over onze dienstverlening. Het is mij echter niet duidelijk wat uw vraag precies is. Zou u nogmaals uw vraag kunnen sturen of contact willen opnemen met onze klantenservice via: http://www.postnl.nl/klantenservice/? Dan helpen we u graag verder. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer Boon, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 mei 2016 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door balcon1