Klacht: Slecht apparaat slechte service!

op 20 november 2010 over Microsoft in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil even een klacht indienen!!!!

Ik ben in het bezit van een xbox 360 elite, die nu voor de 2e keer kapot is gegaan! aan hetzelfde probleem! de eerste keer is hij netjes gerepareerd kosten vrij!

Hij las geen cd’s dvd’s en games meer! Nu amper een jaar later heeft hij weer de zelfde kuren! het probleem is dus nooit opgelost maar gewoon verschoven!
Maar nu zegt de support doodleuk dat ik geen garantie meer heb! en dat ik zelf voor de kosten opdraai?

ZIJN ZE WEL HELEMAAL LEKKER! STELLEJE GELD TREKKERS! BLOEDZUIGERS!

Ik heb een hoop geld betaald aan dat apparaat en zo word ik behandeld?
Vervolgens houd mijn harde schijf er ook nog is mee op!

Ik eis gewoon een nieuwe! zijn ze helemaal belazerd!

EN IK WEET DAT IK NIET DE ENIGE BEN MET PROBLEMEN MET MICROSOFT EN DAT ONDEUGDELIJKE APPARAAT!!!! BELACHELIJK IS HET!!!

Gewenste oplossing

Een nieuwe xbox 360! en dan wel zo’n nieuw type! die oude gaan allemaal stuk!

Alle klachten die gemeld zijn door Whutar