Klacht: Klacht Microsoft Essentials

op 03 april 2011 over Microsoft in de categorie Software

Jarenlang naar tevredenheid Outlook Express gebruikt en ook jarenlang mijn hotmail account.
De ellende begon na een update, het installeren van Windows Live Essentials 2011. Ik diende mijn hotmail account in te dienen als verificatie. Daaraan werden ook mijn contactpersonen gekoppeld. Na enige tijd accepteerde mijn hotmail niet meer mijn wachtwoord. Het was geblokkeerd en dat is me nog nooit overkomen. Ik vulde een formulier in om mijn wachtwoord te achterhalen. Er zou binnen 24 uur contact op genomen worden maar dat is inmiddels al weken terug. Een tweede poging, wederom met belofte van Microsoft om binnen 24 uur dit op te lossen is mislukt. Nog steeds kan ik niet in mijn email (voor mij belangrijke mails!) maar tot overmaat van ramp: Elke keer als ik Essentials startte om mijn upc email op te halen, kwam er een popup scherm dat ik mij moet inloggen op mijn hotmail account. Tot ik dat zo zat was en besloot om maar een ander hotmail adres aan Essentials te koppelen. Vervolgens zijn AL mijn contactadressen verdwenen omdat die blijkbaar gekoppeld waren aan mijn geblokkeerde hotmail account!

Het komt er op neer dat Microsoft met zijn software allerlei regeltjes bedenkt maar zich wel bemoeit met je eigen privé namelijk je contactpersonen en ook je email waar je gewoon niet meer bijkunt. Zoek het maar uit luidt het devies. En dat terwijl ik altijd een tevreden windows gebruiker ben geweest. Ik hoop dat iemand van MS mij kan helpen wederom toegang tot mijn account te krijgen.

Gewenste oplossing

Ik hoop dat iemand van MS mij kan helpen wederom toegang tot mijn account te krijgen want daar is de ellende mee begonnen.

Alle klachten die gemeld zijn door Remsey